S.o.D - Shadow of Destruction

Zabawa Do Upadłego

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie


#1 2008-07-10 20:22:54

Hektor

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-23
Posty: 73
Punktów :   

Opis obowiązków Rady

Poniżej znajduje się spis wszystkich funkcji w naszej Radzie, jak również opis ich obowiązków. Każdy radny musi przykładnie je wypełniać, jeśli temu nie podoła, powinien automatycznie podać się do dymisji, a jego miejsce zajmie nowy ambitny gracz.

- Władca - tu nie ma się co rozpisywać, bo tę funkcję i tak rezerwuję dla siebie, ale najogólniej mówiąc trzyma pieczę nad organizacją całego sojuszu, ma obowiązek odpowiadać na każde wasze pytanie.

- Zastępca - to prawa ręka władcy i osoba, której bezgranicznie ufa. Gdy władca jest nieobecny przejmuje pałeczkę i stara się dalej prowadzić sojusz do zwycięstwa, tak żeby władca miał do czego wracać.

- Koordyn. WEW. – czuwa nad respektowaniem poleceń Rady przez innych graczy, jego zadaniem jest dopilnować, aby wszystkie składki trafiały, tam gdzie ich miejsce, a także podpowiadanie graczom, co mają zrobić, żeby nie stali się niczyją farmą, ponieważ tacy gracze są sojuszowi zbędni. Trzyma pieczę nad pojemnością kryjówek, oraz poziomem murów obronnych, a także przypomina o wysyłaniu wojsk na fs’a, pod nieobecność graczy.

- Koordyn. OFF – jego obowiązkiem jest planowanie akcji ofensywnych, na naszych wrogach, którzy tego wymagają. Musi również zadbać o zboże w swojej osadzie, ponieważ, będą do niego napływać składki na wojsko ofensywne, które jednak będzie wykorzystywane tylko i wyłącznie do tego typu celów, na własnych grabieżców musi sobie zapracować. W tym celu powinien jak najszybciej zasiedlić 15-croopowca. Gracz ten musi również grać nacją Germanów.

- Koordyn. DEFF – jego obowiązkiem jest planowanie akcji defensywnych w razie potrzeby, musi pamiętać, że każda taka akcja musi się skończyć naszym zwycięstwem. W jego osadzie będzie hodowana armia defensywna za składki całego sojuszu, więc również musi zapewnić sobie duży przyrost żywności, a więc jak najszybciej zasiedlić jakiegoś 15-croopowca. Wojsko DEFF również będzie wykorzystywane jedynie za przyzwoleniem Rady, więc nie będzie go mógł używać jako swojej naturalnej tarczy.

- Dyplomata - jego obowiązkiem jest dbanie o przymierza i pakty o nieagresji, a również w razie konieczności wypowiadanie wojen innym sojuszom. Musi być bardzo komunikatywny i reprezentatywny, bo swoją osobą reprezentuje cały nasz sojusz. Powinien wiedzieć kiedy i z kim należy rozmawiać, bo jeśli mamy z kimś zatargi, nie oznacza, to że powinniśmy na siłę szukać ugody, nie ukazujmy słabości. Wszelkie działania powinien rozpocząć dopiero po okresie dwóch tygodni po rozpoczęciu gry, bo dopiero wtedy potężniejsze sojusze zaczną się tworzyć i piąć w rankingu.

- Rekrutant - do jego zadań należy pozyskiwanie nowych graczy do sojuszu, powinien przy tym uważać, aby nie nadziać się na kreta oraz potencjalne farmy, które tylko wystawią na szwank dobre imię naszego sojuszu. Powinien trzymać się określonego planu, tak żeby utworzyć swoistą siatkę z graczy naszego sojuszu, w której każdy sąsiad będzie oddalony od drugiego o około 8 - 15 pól. Taka sytuacja umożliwi nam sprawne reagowanie w sytuacjach alarmowych. Na początku oczywiście powinien skupić się na mocniejszych graczach, wyróżniających się w okolicy. Najważniejszą, rzeczą jest jednak, że zanim wyśle zaproszenie, musi porozumieć się z graczem i stać się na kilka minut jego sitterem, aby go sprawdzić, dlatego nie może być sitterem nikogo z naszego sojuszu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.012 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sn.pun.pl www.forum-do-margo.pun.pl www.zarzadzaniewsb2010.pun.pl www.rysownik.pun.pl www.wysokie.pun.pl